SEO straipsnių talpinimas yra vienas iš tinklalapio optimizavimo būdų. Iš principo, tai galima vadinti internetine reklama. Kitaip tariant, būtų galima pastebėti tai, kad tai yra vienos iš pagrindinių internetinės rinkodaros sistemų dalių, kurią tinkamai pasitelkus ir kuria pasinaudojus galima pasiekti puikių rezultatų. Būtų galima pastebėti tai, kad dažniausiai straipsnių katalogai yra kuriami su tuo tikslu, kad būtų galima suteikti žmonėms mokamą arba nemokamą galimybę patalpinti individualų turinį, bei patalpinti asmeninę nuorodą.
Kas yra straipsnių katalogai?
Straipsnių katalogai, dar vadinami SEO straipsnių katalogais, kuriuose talpinami SEO straipsniai su nuorodomis į jūsų tinklalapį. Tai interneto leidiniai, kuriame publikuojami straipsniai įvairiomis temomis. Katalogas reiškia, kad straipsnių temos yra gražiai surūšiuotos pagal temas, kad lankytojui, taip pat ir Google robotui, būtų patogu susirasti tekstą pagal norimas temas.
Kodėl reikėtų talpinti straipsnius į katalogus?
Atgalinių nuorodų skaičius vedantis į jūsų tinklalapį visais laikais buvo labai svarbus rodiklis sprendžiant tinklalapio reitingus ir pozicijas Google bei kitų paieškos sistemų rezultatuose. Todėl galimybė talpinti straipsnius su atgalinėmis nuorodomis išties padeda plėsti atgalinių nuorodų tinklą ir taip pasikelti reitingus (paieškos sistemose). Patalpinę straipsnį su nuoroda į straipsnių katalogą reklamuojate savo produktus, prekes, paslaugas ar tiesiog patį tinklalapį. Tai puikus įrankis kurti nuorodų tinklą (išorinis SEO optimizavimas). Nuorodų talpinimas – tai ant norimų raktažodžių keliate savo galimybes paieškoje būti rastiems pagal konkretų raktažodį.
SEO straipsnių katalogai gali būti:
- Mokami arba nemokami.
- Privatūs (straipsnius talpina tik katalogo savininkai) arba vieši (gali talpinti visi).
- Moderuojami (straipsnis publikuojamos po moderacijos) arba nemoderuojami.
- Įvairiomis temomis arba katalogas skirtas tik tam konkrečiai temai.
Unikalus SEO straipsnių turinys
Reikėtų nepamiršti, kad Google vertina tik unikalų ir įdomų turinį. Tad tą patį straipsnį keldami į skirtingus straipsnių katalogus naudos negausite – laimės pirmas suindeksuotas straipsnis, kiti liks beverčiai. Kuo daugiau kopijuoto turinio iš kitų internetinių svetainių, tuo didesni šansai susilaukti Google nemalonės, o jau esančias nuorodas į reklamuojamą verslą padaryti žalingomis.